11° / 3° Tapat amb pluja

Dinamització territorial 2018-2019

Refugi Gall Fer

DIMARTS 25 GENER 2022

L'Ajuntament d'Alins ha executat les obres del CONDICIONAMENT DE L'EQUIPAMENT DEL REFUGI GALL FER PER A LA MILLORA DEL SERVEI finançada pel Pla de Dinamització Territorial 2018-2019 de la Generalitat de Catalunya.

Les actuacions han consistit en el condicionament d’una edificació semiconstruïda d’ús exclusiu per al refugi com a zona d'emmagatzematge i col·locació dels serveis necessaris per al bon funcionament d'aquest indret. El projecte està format per una única actuació.

Els treballs que s'han executat pretenen donar un valor afegit al municipi d'Alins i al seu equipament públic per tal d'afavorir l'equilibri territorial.

Aquesta actuació contempla la millora dels serveis i l'oferta pública del Refugi gall fer. Les actuacions han permès potenciar aquest atractiu turístic i dinamitzador de la zona.