Dissabte, 31 De Octubre De 2020
Telèfon: 973624405 Fax: 973624388

IMPOST DE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA

Sol·licitud de rebuts.

Durant el mes de febrer es va posar al cobro l'impost sobre vehicles de tracció mecànica dels ajuntaments que tenen delegada la gestió d'aquest impost a l'OAGRTL, així com aquelles taxes que els ajuntaments van decidir passar en aquesta primera cobrança.

A conseqüència de l'estat d'alarma decretat, es va allargar el termini de pagament d'aquest tribut; i es carregaran les domiciliacions el proper dia 21 de maig als comptes d'aquells ciutadans que ho tenen domiciliat mentre que el termini de pagament per aquells contribuents que no tenen els rebuts domiciliats finalitza el proper dia 25 de maig.

En referència a aquests darrers, és a dir els ciutadans que no tenen els rebuts domiciliats, ja no és vàlid el document que se'ls va enviar per correu postal a finals de febrer i per tant per pagar-lo n'han de tenir un de nou amb les dates de fi de cobrança actualitzades.

Per obtenir aquest document de pagament, el podeu demanar per una doble via:

- a l'Ajuntament, a l'adreça administracio@alins.ddl.net

- directament a l'OAGRTL a l'adreça web oagrtl@diputaciolleida.cat

Qualsevol dubte, podeu consultar amb nosaltres per telèfon o correu electrònic habituals.

Gràcies,

L'Ajuntament.